Information

 

Tyvärr ser det fortfarande mycket dystert ut när det gäller AWFC-veckornas genomförande denna sommar.

 

Vi har nu beslutat att flytta fram beslutet till nästa vecka eftersom Folkhälsomyndigheten då kommer med nya rekommendationer som gäller sommaren.

De nya rekommendationerna kan, om vi har tur, bli positiva och då vore det dumt om vi redan ställt in.

 

Betala därför inte in några avgifter innan dess!

 

Om ni hört ett rykte som säger att KAIS Mora IF inte skulle betala tillbaks några pengar om lägerveckorna ställs in så stämmer detta inte – pengarna kommer att betalas åter. Närmare information angående detta kommer om beslutet blir negativt.

Beslutet, vilket det än blir, kommer dels att läggas ut på KAIS Mora IF´s hemsida dels att mailas ut till alla anmälda.

 

MVH

Anna / KAIS Mora IF / Göran

 

____________________________________

 

 

Unfortunately it's still looking unlikely that we will be able to go through with AWFC this summer.

 

We have decided to move the final decision to next week since that's when the new guidelines for the summer are released by the Department of Health.

The hew guidelines could potentially, if we're lucky, be positive and then it would be a shame if we had already cancelled.

 

Do not make any further payments until after this decision!

 

If you've heard rumors about KAIS Mora IF not refunding your money if the camp is cancelled, this is not the case – the money will be refunded. More information about this will follow if the camp does indeed get cancelled.

The decision, regardless of what it may be, will both be available on our webpage as well as being mailed.

 

Best wishes

Anna / KAIS Mora IF / Göran